Untuk apa gua letak nuffnang ni pun gua tak tahu.

Saturday

maaf, bersawang...

.

seriously, aku malas gile nak update blog ni skang. tipu la kan kalau aku kata aku busy gile sampai takde masa nak update ini blog.. 'takde effort' tu baru betul....

SEBELUM NI AKU GIAT BUAT POST DIWAKTU WORLD CUP JEE... OKAY LA, SEKALI FON AKU BUAT GILA TULISAN TANAK KECIK.. MUFUKKEN TOLL... NANTI LA AKU SAMBUNG..

okay, masalah dah setel bro. tulisan dah leh type kecik.. tp aku malas gile nak type balik. biarkan jela..

sambung balik dari sebelum ni... sebelum ni aku gak rajin buat entri pasal aku tak sibuk... lagipun time tu kebebasan aku kat facebook ni kureng sebab family aku ramai sangat... so blog jela tempat aku share cite.. hahaha... now family aku sume sudah terkick dari account aku.. so bebas la balik.. lagipun lebih baik aku share cite ngan Ms. Wrightia je kan... hahaha...

dah la, malas nak tulis banyak-banyak... nak g turun bengkel buat FYP.. haha, gile rajin kan aku... ciow...

+via NOKIA 3310 32GB

No comments: