Untuk apa gua letak nuffnang ni pun gua tak tahu.

Sunday

random #2

.

sekali lagi aku buat random entry. bukan aku takda idea utk buat entry tentang sesuatu, cuma aku malas nak tulis tentang sesuatu panjang2... okay la, kita tgk la random yang kali ni pulak apa dia;

1. sekarang pukul 0525 pagi, aku baru lepas tengok perlawanan bola sepak antara Ghana dan USA.

2. aku sangat suka Ghana menang. Bukan sebab aku minat Ghana, tapi sebab aku tak suka USA.

3. aku sangat anti cara permainan Clint Dempsey yang sangat suka menjatuhkan diri sendiri kononnya bagi nampak pihak lawan buat "foul". WATEFAKK????

4. merujuk kepada no 3, mamat ni perangat sebijik macam C. Ronaldo... Bezanya, dia ni "SKILLS LESS". at least Ronaldo tu memang power...

5. merujuk kepada no 2 pula, kalau korang teka aku anti USA sebab diorang kalahkan England aritu, 50% betul. takda jari(genggam la tu) untuk R. Green, && jari tengah untuk bola Jabulani.

6. Carrick, sudah bersediakah anda?

7. kita perlu cari pengulas sukan yang baru dan ulasan yang diberikan hendaklah dengan bernada hebat yang akan menaikkan adrenalin kita yang mendengarnya.

8. astro sekarang menayangkan banyak cerita Melayu yang sampah. Tv3 ok la jugak..

9. director Malaysia ni, hantu hantu hantu!!! kalau sekali citer hantu dh pecah panggung, tak bermaksud setiap citer hantu akan pecah panggung.. tiru la macam dua otai yang bagi aku memag hebat ni, Mamat Khalid & Afdlin Shauki. yang lain??? typical......

10. MARA, jari tengah!!!

11. bila la aku mampu beli psp ni...

p/s; aku tau entry ni lebih kepada perihal bola daripada benda rambang kan.. sukati aku la... hahaha


No comments: