Untuk apa gua letak nuffnang ni pun gua tak tahu.

Sunday

Baru Hipster

Bro, jom pergi tu yang heboh-heboh tu. Apa ke nama, Suara Kami tu. Jom la bro.

Ah, malas ah aku. Boring ah ramai-ramai orang ni

Bro, tak hipster la tak pergi.

Haish, untuk apa tu Suara Kami tu?

Dia macam untuk merayakan hari kemerdekaan kita la. Hari Malaysia broo....

Oh, jadi ada perbarisan kawad semua la? 

Bro, mana hipster bro macam tu.

Habis tu ada apa nanti kat sana?


Pergh bro, ada tarian dari suku asli Amerika, ada tarian suku asli Fiji aka macam hakka tu, ada berjimba-jimba macam kat barat sana, ada semacam badut, paling penting bro, ada K-Pop bro.

Pergh, memang hipster kita merayakan "Hari Malaysia" kita kan? 

2 comments:

C said...

setuju GILA ,

HEROICzero said...

biasa lah , 1Malaysia ~ HAHA !