Untuk apa gua letak nuffnang ni pun gua tak tahu.

Wednesday

Man Of the Tournament

.

 sekalipun World Cup berbaki 3 perlawanan lagi, tapi aku dah buat keputusan siapa Man Of Tournament yang aku nampak kali ni...

Diego Forlan of Uruguay


kenapa Forlan? fair play, tapenah pon commit fouls, dengan jaringan 4 gol, dan gol-gol Forlan semua hensem walaupun menggunakan bola Jabulani yg dpt banyak komplen tu, dia dah exceed expectations dan dia seorang kapten yang dapat mengawal keadaan dengan baik.

#update
Diego Forlan dah sumbat sebijik lagi gol tadi, dan dia hampir2 meledak gol di minit2 terakhir, tp sayang terkena tiang pulak. Tp dia tetap mengekalkan fair play. Bg aku dia lebih kepada perancang dan pencipta peluang. Forlan bukanlah player yang bermain dengan agresif , tp bermain dengan bijak. Sayangnya, umurnya dah 31. World Cup 4 tahun lg dapatkah kita melihat wajahnya lagi? Kita tunggu dan lihat je...


No comments: