Untuk apa gua letak nuffnang ni pun gua tak tahu.

Sunday

Pagi Yang Gelap

Pagi yang gelap kini sudah terang aku adikmu dan engkau abang.

Hari ni sangat lah best menonton channel sukan. Bayangkan, derby Manchester United-City, United menang 2-1. && overhead kick Rooney sangat ohsem!

inilah hasil latihan bersama skuad takraw thailand. memang mengancam!

I BELIEVE I CAN FLY!!!
nani-berat lah ko ni shrek


Lepas tu apa yang memberi aku kepuasan, bila tengok Theo Walcott, Cesc Febregas & Jack Wilshere control midfield. Memang power siot.
lagi kepuasan, melihat Spurs menang lagi. 

Liverpool seri? Apa ada hal. Hahaha.

Btw, Barcelona seri je. Ini memberi sinar kepada Arsenal sebab diorang nk lawan tak lama lagi dah ni.

#update - adeh, camne la aku leh lupa. Perlawanan top 4 tempatan pula, iaitu antara Perak dan Negeri Sembilan berlangsung malam td. Keputusannya ialah, Perak menang 2 - 0 hasil jaringan Shahrul Nizam dan Akmal rizal.

No comments: