Untuk apa gua letak nuffnang ni pun gua tak tahu.

Tuesday

Versatile

One word that can describe anything. FUCK

klik untuk resolusi yang maksima. 


tweet berikut ialah daripada blogger paling terkenal di muka bumi dan neraka. Tapi hari-hari pun aku follow update dia. Apa aku pun nak masuk neraka ke? Heh! Nak follow tweet dia? Follow sini. Tapi amaran awal, tweets dari beliau kadang-kadang manis, kadang-kadang  leh tahan gak sakit hati. Haha, tapi masih ramai yang follow kan? Mean? Tak rugi follow. Blog beliau juga best, BlogSerius.

ok, berbalik kepada tweet beliau yang aku retweet ni, ada benar jugak. Malas nak tulis banyak, kita tengok jom situasi berikut.

Horny - "Oh babehh, its fucking gooooood."

Marah - "Fuck you !&*#^$%"

Suka - "You are fucking cool man."

Enjoy - "Fuck Yeah!!!!!!!" (selalu ada waktu konsert rock. konsert maher zain tak ada.)

Sedih - "Oh damn, shes fucking me yoo."

dan paling terbaik, situasi berikut;

"Oh, fuck dowh. aku suruh dia pilih aku ke atau fucking KLCC, dia pilih KLCC dowh. FUCK!"

Hahaha. Dan boleh jugak try dalam lain-lain situasi. Pasti menjadi.

#update ; perkataan ni dalam lagu pun boleh jadi catchy. Layan lah lagu Fuck You oleh Cee Lo Green. retro yet awesome. Lepak je kat page ni, lagu tu akan start sendiri. Atau pergi je kat youtube layan. Lagu telah deremove kerana memberatkan blog ini tahap babeng.

No comments: