Untuk apa gua letak nuffnang ni pun gua tak tahu.

Friday

What a catch, Donnie

.

Pagi

Hari ni, keluar keja awal sebab ada breakdown. Nanti bising lak orang kampung, takde elektrik. Sebelum ke site, singgah sebentar bersarapan. Persetan soal sarapan. Sesudah selesai, aku capai surat khabar kosmo tak jauh dari cawan kosong di meja sebelah.

Pakcik sebelah asyik usha aku. Apahal pakcik ni. Ahh, lantak kau lah! Encik Din bangun seraya terus ke kaunter. Yang lain mengikut sahaja. Aku yang akhir membayar. Semasa mak cik di kaunter nak memulangkan duit baki, aku terpandang pakcik tadi lantas bangun, mengambil surat khabar itu lantas terus masuk ke dalam kereta.

Satu je aku nak kata. DAYUM!!!


Petang


Petang ni punya breakdown ada lagi. Kerjanya, di rumah seorang lelaki cina. Tak perlu ku ceritakan perihal kerjanya. Macam korang tau je. Aku terpandang majalah separuh lucah atas meja. DAYUUM!!!

Apek cina tu sungguh baik hati sebab menawarkan kami minuman tin dan limau mandarin. Penat, hari-hari limau. Biarkan..... Terpandang 4 air tin di tangan. Coke, Kickapoo, 100 Plus dan,...

Eh! Uncle, ini arak ke? 

Bukan lah, ini tarak mabuk punya.

Check tin, ada logo pengeluar minuman. Guess who. Carlsberg. Lagi sekali, DAYUM!!!

No comments: