Untuk apa gua letak nuffnang ni pun gua tak tahu.

Monday

Apa Anda Akan Buat Dengan RM1000?

Ni seingat aku dari rancangan yang si budak pendek TV3 tu jadi host tu. Eli apakejadahakudahlupa.


Dalam segmen tu, seorang awek poyo telah dijemput. Tajuk segmen tu lebih kurang "pisau cukur". Awek tu rilek je orang panggil dia pisau cukur. Siap mengaku lagi. Siap tunjuk lagi barang-barang yang dia cukur dan bagitahu harga tau. Mencikkk! Tetamu semua pun dah tarik muka. Aku rasa tu kalau bukan on-air tu, dah ada yang kena simbah asid tu.


Bila ditanya, apa anda akan buat dengan RM1000 tu, awek tu pun dengan eksaitednye menjawab nak beli kasut jenama ini yang berharga sekian sekian, baju jenama ini berharga sekian-sekian. And the effing list goes on and on and on. F-ing dumb.


Then, si budak Eli ni tanya pulak kat seorang mamat dari kalangan penonton disitu. Mamat tu dengan selamba menjawab;

"Handphone harga RM900, pastu top up RM100."

Lantas mendapat tepukan yang gemuruh sekali.

inb4, aku mamat kepoh.

2 comments:

Akim Iqbal said...

HAHAHAHAHAAHAHAHHAHAHH..

CassiaSiamea said...

setakat seribu..arowana seko pun x lepas..