Untuk apa gua letak nuffnang ni pun gua tak tahu.

Sunday

[Basic] I = V / R

I equal to Current. Running thru Cable.

Cable definition???

--------------------------------------------------------------------


Zairil sedang melepak bersama rakan baiknya ketika kecil, Husin.

Zairil : "Bro, kalau dapat keje ni, lu cakap je lu nak apa. Gua tahu, lu suka kentaki kan? 1 bucket pun gua boleh belikan kat lu."

Husin : "Jangan risau bro, gua akan usaha apa gua boleh. Lu jangan risau lah."

Sambil Zairil memberi sampul surat diisi sepertinya boleh memuatkan kertas bersaiz A4 kepada Husin.


--------------------------------------------------------------------

Oh, Husin bekerja di HR management di sebuah kilang yang kebetulan ialah tujuan Zairil minggu depan untuk menghadiri temuduga kerja.

4 comments:

CassiaSiamea said...

jika cable=husin

I=??
V=??
R=??

Kays said...

I - jawatan kosong
V - Zairil
R - candidates lain

Amiey White said...

cable ? wth !

sama dengan kerja kerajaan .

CassiaSiamea said...

hahaha
boleh diterima..