Untuk apa gua letak nuffnang ni pun gua tak tahu.

Monday

Desk Laptop



hahaha, tajuk je dah macam cool kan? Tapi sebenarnya tak cool pon, hampeh je banyak.
Recently neh, screen laptop aku dah musnah. cess! gambar jadik berterabur.
Aku guna Acer Aspire. Ntah kenapa, kawan aku pon ada nak jadik macam neh. Hampeh toll lah.
Nak repair screen makan sampai 7, 8 ratus kan. Mana plak la aku nak cekau duit ni. Haish...

Jadi, untuk settle kan prob aku ni, aku pinjam monitor dari abang aku. Haaa, settle suda.
Tp laptop aku taleh la bawak jejalan. Takkan nak bawak monitor tu skali kot? hahahaha, siott je...
Bila la aku nak mengupgradekan diri kepada desktop yg power neh... Haish....


p/s; laptop ni lah yang banyak berjasa kepada aku & kawan2 aku dari sem 1 lagi.

screen ya dah penuh dengan garis2 ungu. demm



monitor yang tebal yang orang zaman-zaman dulu guna tu. hahaha. Alhamdulillah la masih ada kan?



ni lah dia gabungan yang telah menjadikannya "DESK LAPTOP".



No comments: