Untuk apa gua letak nuffnang ni pun gua tak tahu.

Thursday

Mad Tv - Super Funny





Hahaha.. aku dah lama dah ikot Mad Tv ni.. tp sayangnya tak tayang kt tv Malaysia ni, so youtube jela tempat aku nak carik... Mad Tv ni ialah siri tv sketsa komedi... alah, yang macam kat channel astro warna tu...  macam carca marba, gerabak, terbahak, etc... Tp sketsa Mad Tv ni of cos la lg gempak dari sketsa komedi kat Astro nun.... Sketsa diorang power maybe sebab takde batasan berkarya.. Korang tgk jela, presiden sendiri pon diorang kutuk kaw-kaw punya... Kalau siri tv kat Malaysia ni, terpaksa la jaga takut kena ban kan??? bersopan la sikit kan???

Kat bawah ni antara sketch2 feveret aku... tp banyak la lagi yg lain2 yang best...



yang ni diorang buat parody untuk "Deal Or No Deal". Impression Howie Mandel super stylo! hahahaha

yang ni pasal black women interview nak mintak kerja.. opening je dah letih aku gelak.. usha je la...


best kan??? Nak lagi best boleh direct pegi kat channel youtube Mad Tv. <--klik sini


No comments: