Untuk apa gua letak nuffnang ni pun gua tak tahu.

Wednesday

FYP


peringatan; post kali ni agak super panjang... bosan best tau baca... hahaha



firstly, what is fyp? secondly, it is not "for your information".. how can "p" stand for information kan.. hahaha....
btw, benda ni lambat gila kot aku update.. cos benda ni mggu lepas.. rilek la kan, aku update blog pon bukan ada nk baca...

btw, fyp stand for "FINAL YEAR PROJECT" pada yang tak tahu...

apsal ngan fyp ni? aku dah final year ke? jawapannya tak. ini hanyalah untuk proposal.. the actual project akan mula dibangunkan sem depan...

semua student sama batch ngan aku ditugaskan untuk plan satu project psl fyp, then buat proposal dan dihujung sem buat presentation... dlm proposal tu ada la brainstorming, designing, budgeting, blablabla lagi...  

group aku consist of aku sendiri yang ntah macam mana telah menjadi project manager(???) atau dalam bahasa sekolah nya, ketua kumpulan, Aslam yang banyak tolong aku tp dia agak blur, Mimi yang banyak membuat tugas2 kebiasaan seperti menaip dan yang sewaktu dengannya, dan dua org tukang lukis benda simple sangat survey harga barang dan buat budgeting, Lat && System...

presentation tu buat 11 May 2010 yakni seminggu yang lepas dari tarikh post ini dibuat... Alhamdulillah... semuanya berjalan lancar... tak berbaloi plak group aku nak gabra... yang bestnya, dalam banyak2 group yg present dalam bilik yang sama tu, group aku kena hentam tak teruk & kami tayah nak kurangkkan budget even budget kami dah lebih..  hahaha.... dan yang paling cool ialah time present tu;


Juro : oke, explain about your project.

No 1 : bla bla bla (sambil terang pasal project, no2, no3, no4 & no5 diam je)

Juro : oke, oke, No1 please quiet.. The next question, among 4 of you(no2, no3, no4 & no5) please answer.

(no2, no3, no4 & no5 diam je. alih2 no1 gak kena jawab)

opss, ada orang tak buat kerja lah. hahaha



nie la dia model yang super simple tapi super membantu presentation aku...


macam ni la keadaan waktu tgh present.. tp time ni group aku dah setel dah pon..

No comments: