Untuk apa gua letak nuffnang ni pun gua tak tahu.

Tuesday

Merdeka! -update-



ok, ni pasal lepaking yang aku kata tu... agak mengecewakan, ianya tak seperti apa yang dirancangkan.. kononnya semua nak kuar enjoy skali... alih2, kuar berasing2... aku kuar lepaking ngan Chalun, Wan, Afiq && Ganja je...

tp ok la kan.. leh gak release tension akibat study yang melampau dikala diambang exam sebelum ni.... Afiq & Ganja memang dah tunggu kat giant. Diorang tunggu aku, Chalun & Wan.. sampai2 je tempat parking giant tu, terus hujan mencurah2 ke ladang gandum... hahahaha.....

takde pape sangat pon yang kami buat.. nak karock, tapi tak jadi... alih2, dinner je kat food court... kami semua makan la makanan didalam tanah liat kecuali Ganja. sebab dia moden, makan makanan dalam pinggan... hahaha...



time ni makanan tak sampai lagi.....

mana makanan weh??? hahaha


p/s; Ganja sempat lagi kejar awek tu... hahaha...



No comments: