Untuk apa gua letak nuffnang ni pun gua tak tahu.

Wednesday

Kick-ass!



Hahaha, cerita ni aku baru je tgk.. Korang dah tgk??? Cerita ni *SUPER KICK ASS* .

Cerita ni orang utara panggil *tendang pungkoq*. hahaha..... Trailer dia mmg best aku tgk.. aku tunggu cite ni dari awl tahun lg... Last-last dapat gak tengok en...

*About Kick-ass*

movie ni the first 30 minutes memang boring, nonsense & lame gila. Aku pon banyak kali menguap tengok cita ni... Tp after that boring & lame s**t 30 minutes, perghh!!!! aku memula ingat cita ni cite lawak, rupanya tak... Action dia memang best... Walaupon hero dia rupa nerd gila, suara pon bajet nak Peter Parker si Spiderman tu, tp dia agak ok la... Plus, cita ni xde membabitkan super2 power... Semua action tumbuk2, tendang2 && tembak2 je.. Tp of cos la yg menarik bukan si nerdy hero dia tu... Bagi aku, paling best of cos la si Hit Girl.. wuhooo!!!! comel siot....

Nak tengok movie ni tanpa ke wayang? Download sini....



korang try la search comic dia.. ada sikit je perbezaan dari segi jalan cite..


hero yang super-nerdy tp taleh nak rasa sakit...


wuhoooo... u hit me girl... budak yang super-cute + super-kejam....


ada lagi dua hero... sorang si bapak Hit Girl; Big Daddy yang super intelligent, sorang lagi Red Mist yang aku super-menyampah kat dia...



No comments: