Untuk apa gua letak nuffnang ni pun gua tak tahu.

Tuesday

Apa akan dibuat jika anda ada RM 1500?

List dibuat mengikut turutan. Dari kepala turunlah ke kaki.

Mamat A

Original Frogskin - RM 700
Baju Paul Smith Original - RM 170
Seluar jeans Guess original - RM 260
Kasut Nike Air Max Rossi original - RM 320

Total - RM 1450 Baki - RM 50

Minyak kereta, shopping, belanja awek-awek dan kawan. Baki - RM -1000


Mamat B

Replica Frogskin - RM 25
Baju Polo replica - RM 45
Seluar jeans Evisu replica - RM 100
Kasut Nike Air Max replica - RM 160

Total - RM 330 Baki - RM 1170

Minyak moto, tengok wayang, belanja kawan-kawan dan awek. Baki - RM 120


Apek Sayur

Topi jerami - RM 10
Baju pagoda - RM 10
Seluar dulu-dulu, kerat bagi pendek - RM 0
Selipar jepun - RM 10

Total - RM 30 Baki - RM 1470

Naik basikal, makan kat rumah, keluar bawak bekal., lepak minum kopi segelas, member bayar sendiri. Baki - RM 1467.

Lu pilihlah nak jadi yang mana.

6 comments:

MAWAR BERDURI said...

gua tak nak jadi apek sayur.. gua mahu jadi amoi sayur...

Sca Ndx said...

aku macam rasa aku A.
tapi aku takpernah jadi A.
mungkin ada duit jadi mcam tu kot.

Kays said...

jangan jadi A. kawan tak ramai. keh3.

Lucifer said...

aku apek sayur. serius.

Kays said...

aku apek sayur dari pemakaian, tapi aku belanja kawan2.

Are Kam Eq Bayl said...

aku nak apek juai ikan... hehe