Untuk apa gua letak nuffnang ni pun gua tak tahu.

Monday

Cerdik

kejadian ni berlaku waktu aku sem 5 dulu. Dah hampir setahun berlalu. Baru sekarang aku rasa macam nak tulis pasal ni. Time sem 5, wajib kena buat final year project.

Al kisah bermula, time tu aku ada dalam bilik lecturers. Aku tengah bincang dengan lecturer pasal fyp aku. Then aku dengar lecturer sebelah meja tu borak dengan lecturer yang sorang lagi

Lect A : Hang tau, student aku. Pegi turning aluminium kat kedai, kena charge sampai 3 ratus.

Lect B : Hahaha. Tu kena tipu dengan tokey kedai la tu.

Lect A : Tu lah. Apa la baik sangat pegi derma punya banyak camtu.

Kemudia mereka berdua sama-sama gelak.

Seperti Luci, aku terasa macam nak cari lantai, pastu gelak guling-guling je. Hahahaha. Mereka tak sedar ke apa yang student tu dah buat? Hahahahahahahahahahahahahahahaha!

2 comments:

Akim Iqbal said...

cina ka yang tipu ?

Mr. AL said...

takde cina mana2 pun yang tipu.