Untuk apa gua letak nuffnang ni pun gua tak tahu.

Sunday

Kutuk Mengutuk Amalan Kita

"Weh Hanamisa Binti Kawaluddin. Tu, tengok tu.
Arifafizunina Binti Azizzuseman tengh kutuk kau tu."


"Biarlah dia tu dengan perangai butuk dia tu
Ropeah Binti Seleiskandar. Kau tau, dia tu bukan 
baik sangat pun. Hari tu aku nampak dia
keluar pekan dengan mat rempit kau tahu?"


"Betul tu. Dia kutuk kau dengan aku, nanti dia
dpat dosa, kita jugak yang dapat pahal free kan?
Dah la selalu romen. Ingat orang tak tahu ke.
Mak bapak dia yang bodoh sangat ingat anak dia
tu baik sangat."





--------------------------------------------------------------------

Pahala free dapat bila kita bersabar. Bukan bila kita kutuk balik. =.=


.

1 comment:

lilin said...

last2 dua2 pihak dapat dosa. LOL!