Untuk apa gua letak nuffnang ni pun gua tak tahu.

Saturday

Raya Dah Dekat

Di sebuah kedai mamak yang tak ramai pelanggan, hatta adalah dua orang wanita pertengahan umur sedang berborak-borak kosong.


-----------------------------------------------------------------

Baju tak tempah lagi ni. Nak pakai kaler apa ye tahun ni?
Ehmmmm, nak pakai design camne eh tahun ni? Nak sedondon
tak dengan laki aku? Nak buat kuih apa ye? Ehmmmmm.......


Hey Senah. Kau ni pikir nak raya je. Puasa tu yang
penting. Kau nanti puasa, suka pegi bazar mana?
Pejabat kau tu, kalau puasa balik macam biasa ke lagi awal?


Oh, aku pg bazar dekat belakang pekan sana. Puasa nanti boleh lah kita 
bertukar-tukar juadah berbuka ye Hazimah. Hehe. Aku puasa nanti balik 
awal, boleh la aku masak.




-----------------------------------------------------------------

Kakak-kakak ini terlupa, yang sebelum fikir pasal puasa dan raya yang mendatang ni, puasa yang lepas dah setel ke belum? 

2 comments:

CassiaSiamea said...

betul!!
oh
skarang dh Mega Sale!!

Akim Iqbal said...

wahh.. raya raya