Untuk apa gua letak nuffnang ni pun gua tak tahu.

Sunday

Fakta Cinta

HAHAHAHAHAHA.


Aku ada terbaca fakta-fakta cinta ni dekat internet. Korang tahu tak yang fakta-fakta ni semua auta saja? Orang yang menulis fakta ni semua sebenarnya tengah referring pasal diri dia sendiri untuk orang lain take notice.

Contohnya;

orang dah kata, jangan kacau awek orang. Tapi sebab kemaruk sangat, dia pun reka la fakta macam ni;
- Walaupun kamu sudah memiliki teman istimewa atau kekasih, dia tidak perduli! Baginya yang penting kamu bahagia dan kamu tetap menjadi impiannya. (padahal tengah tunggu je bila nak break up)

sebab sifat insecure, atau gabra tak menentu takut awek dirampas orang, dia pun mula nak tau segalanya. Sampai tak ada kebebasan. Tapi sebab nak cover, dia pun keluarkan lah fakta macam ni;
- Orang yang mencintai kamu selalu ingin tahu tentang apa saja yang kamu lalui sepanjang hari ini, dia ingin tahu kegiatan kamu. (padahal, tadi dah berfikir bukan-bukan)

dah la tak ada life, pastu nak 24 jam melekat. Mula la keluar fakta macam ni;
- Orang yang mencintai kamu sering melakukan hal-hal yang SENGAL seperti menelefon kamu 100 kali dalam masa sehari. Atau mengejutkan kamu di tengah malam dengan mengirim SMS. Sebenarnya ketika itu dia sedang memikirkan kamu. (padahal tak boleh tidur. rumah pulak tak ada astro)


pendek kata, google je fakta-fakta kat internet ni, semuanya tu auta. Lagi-lagi yang maksud nama tu. Dedikasi lah, pemimpin yang baik la, tegas la. Kita fikir apa yang kita nak fikir dan apa yang kita nak jadi.

No comments: