Untuk apa gua letak nuffnang ni pun gua tak tahu.

Tuesday

Kesian, kita dizalimi.

Aku kesian sebenarnya kat orang Islam ni. Kita dizalimi tahu? Aku nak tidur dah ni, ingat esok je nak up entri ni. Tapi, aku takut terlupa nanti. Jadi aku up gak entri ni sementara aku maih ingat.

Ya, kita memang dizalimi. Sayangnya, oleh Muslim sendiri. Fikir lah sendiri apa yang aku maksudkan ni. Jangan otak kita tertutup sangat. Tak salah nak jadi liberal selagi kita tahu garisan, panduan dan sempadan kita.


Tengok balik post aku Awal bulan ni kat sini. Klik kat gambar pertama untuk tumbesaran maksima. Nampak tak perkataan "FAKTA"?

Sekarang aku nak tanya,

Kejadah apa fakta kalau google kat internet, copy, up new entri, paste, edit sikit-sikit bagi nampak macam diri sendiri tulis tapi haram tak buat research, claim itu fakta, lepas tu post?

Itu namanya pencuri tahu? Berdosa tahu? Juga penyebar dan mengajak kepada kesesatan tahu?

No comments: